スポンサーサイト

[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

Miser

Misery
word&music =貴次

冷たい痛みが
残酷な程に突き刺さり 壊れてしまう

君のせいじゃないけど
僕に幾つもの災いを与えなさい

そう 僕は神に問い掛ける
世界は全て敵ですか
何も怖くはないけど
悲しませないで

決して戻らない
救いなど何処にも無い
キミの手を握り 涙流す
「あなたに出逢えて本当に幸せでした」
僕に百難を与えたまえ

退廃の 風が吹いて
朽ち果てるには早過ぎる 
何も出来てない

無意味に責め立てないで
僕に幾つもの災いを与えなさい

また 僕は神に問い掛ける
全ては間違いですか
何も怖くはないけど
置き去りにしないで


私は闇の世界へと落ちてゆく
また切ない記憶蘇る
もう一度話せるなら血を流すだろう
語りかける声が僕の中に

決して戻らない
救いなど何処にも無い
キミの手を握り 涙流す
「あなたに出逢えて本当に幸せでした」
僕に百難を与えたまえ

決して忘れない
後悔など遅すぎる
僕の目に映る 君はいない
懐かしい場所で滅びゆく最期の笑顔
同じ苦しみを与えたまえ


Cold eyes are stuck.
I endured the pain.
The pierce to me in about a wretched cruel,I do not think your fault.

Therefore I said.
In order to change.
Please give me a lot of misfortune.
I am satisfactory at it.

Spirit of my broken
Ruthless world obliterate derision me
There is nothing more to be afraid
Do not go far alone

Never to return.
I can not be convinced.
Where is the helping hand.
Your skin cold like ice.
The guilt that can not forgive.
「I was really happy to have met with you」
and said so with a smile.
Please given me same suffering, pain, misery.

The farthest land
Vision hazy
Wind of decadence wraps us.
It would be too early to fall into decay

I said again
Voice until the death
Please give me a lot of misfortune.
Meaningless hypocrite blame her, shit

Spirit of my broken
Ruthless world obliterate derision me
There is nothing more to be afraid
Do not go far alone

Die was cast
I fall into the world of darkness
And feelings of the past revives painfully
If you can talk right now with you,,
I'll shed blood in much
Expressionless bright red sky is said
Inside me

Never to return.
I can not be convinced.
Where is the helping hand.
Your skin cold like ice.
The guilt that can not forgive.
「I was really happy to have met with you」
and said so with a smile.
Please given me same suffering, pain, misery.

never forget
Regret is too late
It is not never turned around
reflect in your eyes
It views distorted black
This is called the last moment, I love you
and said so with a smile.
Please given me same suffering, pain, misery.
スポンサーサイト
[ 2016/05/07 11:48 ] 歌詞 | TB(0) | CM(0)

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

この記事のトラックバックURL
http://samisami777.blog90.fc2.com/tb.php/12-dc7fcf0b









